onsdag den 21. marts 2018

Kobber og sort

Efter opfordring har jeg lavet en forklaring på hvordan jeg har lavet baggrunden på det kort jeg viste for nylig. 

til baggrunden jeg har brugt:
  • et blomsterstempel
  • embossing stempelpude
  • WOW copper embossingpulver
  • varmepistol
  • WRMK marker airbrush 
  • tynd pensel
  • Zig brush sort (akvareltus)
  • en ikke vandbaseret tus




Først har jeg stemplet og embosset blomsterne på papiret så de er ligeligt fordelt. Derefter har jeg brugt WRMK airbrushen rundt om på kortet, jeg gjorde det lidt tilfældigt uden at tænke over at det skulle være jævnt fordelt. Jeg har brugt en ikke vandbasseret tus, for at det jeg har spayet ikke flyder ud sammen med akvareltussen.


Da jeg var færdig med at spraye, tog jeg akvareltussen og farvede hvert blad i blomsten, der hvor der normalt ville have været skygger. Til sidst kom jeg vand på de steder hvor jeg havde brugt tussen. 



Som pynt har jeg brugt Banner stemplet i centrum, det er stemplet på brunt karton og sværtet med Distress ink Vintage Photo. Cirklerne og bladende bag Banneret er begge dies. Når jeg bruger blade på den måde tager jeg en mørk grøn og tegner skygger på bladende så de ikke bare er en grøn flade. 

Jeg har selv efterfølgende brugt forskellige farvekombinationer for eksempel kobber og mørkeblå, sølv og lilla. Når jeg har brugt farver kombinerer jeg forskellige nuancer når jeg sprayer, det giver et flot farvespil. 


God fornøjelse 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...