onsdag den 25. april 2018

Små regnvejrsprojekter

Da Nadja første gang viste mig udkastet til de nye tekststempler blev jeg ret begejstret, det var lige den slags jeg havde savnet.
Disse kort er blevet lavet af flere omgange. Motiverne blev malet, og baggrundene sværtet til en gang scraphygge i sidste uge, alle udstandsningerne og embossing af tekster blev klaret i weekenden. Derefter blev det hele pakket ned og taget med på camping, det har regnet det meste af dagen, så i dag kunne jeg meget passende lave det første sæt kort.


Motiverne er farvelagt med zig-brushes. Baggrunden er sværtet med distress oxide gennem en stencil




Det lille hjerte er også med i stempelsættet

/Randi

1 kommentar:

  1. Lækre. Jeg er vild med hvide tekster på sort baggrund. Giver et helt andet indtryk end sort på hvidt.

    SvarSlet

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...