onsdag den 17. oktober 2018

Små bolde

I denne uge fokuserer jeg på stempelsættet bolde, i mandags viste jeg eksempler på at bruge de store bolde. I dag viser jeg et kort hvor jeg har brugt tennisbolden.

Den kan selvfølgelig bruges i samme stil som jeg viste i mandags, men jeg har denne gang valgt at bruge stemplet til at lave en baggrund:
Jeg har stemplet tennisbolden mange gange på et stykke karton, jeg sørgede for et par steder at gå uden for kanten, for at give indtrykket af at det er et stykke mønsterpapir. Jeg drejede også bolden, så de ikke alle vender samme vej.
Jeg skar mit stemplede baggrundspapir til så det er mindre end kortet og lagde en lysegrøn matte bagved 

Jeg har farvelagt boldene med promarkers, jeg stemplede og farvelagde også t-shirten fra stempelsættet Stjernespiller, teksten er også derfra.
Lidt tætter på:
her kan man måske ane at både T-shirten og strimlerne med tekst er sat på med skumpuder for at kortet ikke skal være helt fladt.

Der er endnu en bold tilbage i dette stempelsæt, på fredag vender jeg tilbage med et eksempel på at bruge den
/Randi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...