fredag den 19. oktober 2018

Sommeren går på hæld....

I min række af indlæg med stempelsættet bolde er jeg kommet til den sidste af boldene
- badebolden, jeg har kombineret den med sommerkaninen, et af de nye digi-stempler.

Jeg har printet kaninen, og stemplet badebolden på det papir jeg plejer at bruge når jeg farvelægger med Promarkers.
Efter farvelægning er begge dele klippet ud
Baggrunden er lavet med distress oxide, den hvide "brænding" har jeg lavet ved at duppe lidt fortyndet hvid akrylmaling langs strandkanten.
Bolden er limet direkte på baggrunden, kaninen er sat på skumpuder.
Til sidst har jeg embosset en af teksterne fra stempelsættet Fra hjertet

Rigtig god weekend, her står den på forberedelser til de kommende weekenders arrangementer,
Scrap i Egedal og Scrap-a-Mania, billetsalget for siddende deltagere er stoppet for begge arrangementer, men det er muligt at komme på besøg.
Du kan allerede nu bestille varer til afhentning på begge arrangementer
/Randi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...