mandag den 15. oktober 2018

Mange bolde i luften


I denne uge vil jeg vise lidt forskellige ideer til at bruge stempelsættet Bolde
Jeg starter med fodbolden:
Jeg startede med et stykke karton i samme bredde som det færdige kort, der stemplede jeg 3 fodbolde på linie
Derefter skar jeg stykket til, så det var lidt højere end fodboldene der var stemplet på.
Jeg stemplede også to ekstra bolde som jeg klippede ud. For at give dem lidt finish tog jeg en tusch og farvede kanten af de udklippede bolde.
Derefter samlede jeg kortet, med et stykke mønsterpapir med lidt struktur i som base, derefter strimlen med fodbolde som jeg har lagt en sort matte under.
Til sidst satte jeg de to løse bolde og et par tekst på med skumpuder under.
Jeg har valgt at give alle boldene lidt farve med en grå tusch, men det kan sagtens udelades.
De 2 bolde jeg har sat ovenpå sørgede jeg for at dreje lidt i forhold til de nederste så der kom lidt liv i kortet.
Her har jeg brugt næsten samme opsætning med et par basketbolde, disse er stemplet og farvelagt, men man kan også stemple på orange karton.
Disse bolde er lidt større end fodboldene, så denne gang er der kun 3 bolde, og de er alle tre klippet ud og sat på med skumpuder
 Jeg har her lavet sorte matter under både strimlen og det orange karton
(der er embosset for at give lidt mere liv)
og til sidst et eksempel med håndbolde, her har jeg sat den på den anden led, og uden en strimmel men i stedet brugt mønsterpapir under.


På alle tre kort har jeg brugt tekster fra stempelsættet Stjernespiller

Husk der er fri fragt ved køb over 180 kr. på webshoppen resten af året.

/Randi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...